Thursday 15 September 2011

Nu ser jag klart igen :)

Nu är det inte så att jag har jättedålig syn, men för 3 år sen när jag bodde i Sydafrika så gick jag och testa mina ögon och de sa då att om jag börjar och använda glasögon så skulle jag förlänga tiden innan jag på riktigt behöver dem :)
Så jag köpte ett par där och sen ytterligare ett par till, men problemet var att när jag tittade ner så såg jag under glasögonen och det var så irriterande så jag använde dem aldrig.
Men nu har jag hittat ett par som jag än så länge :) är nöjd med och jag tror faktiskt att jag kommer att använda de här.
Så i Fredags så beställde jag ett par på nätet och igår fick jag dem.
Skitsnygga om jag själv får säga :)
Just nu försöker jag bara att vänja mig vid dom, men attans vad allt blev klart helt plötsligt!

No comments:

Post a Comment