Wednesday 21 September 2011

Ikväll är det TV kväll!

Vilket det är de flesta kvällarna ;)
Har aldrig riktigt varit den som följer serier, men nu är det mycket bra program som går.

Ikväll har X-Factor premiär, efter det ny säsong med Criminal Minds och CSI.

Har lite svårt att tänka mig Ted Danson i CSI men jag hoppas att jag blir överraskad.

Samma tid som CSI så visas Up All Night och Revenge har premiär.... vilken tur att jag kan spela in på min box.

Nu ska jag försöka klura ut vad vi ska äta, hade tänkt nåt speciellt eftersom det är en speciell dag idag den här månaden, som alla andra månader :)

2 comments:

  1. Nämen oj?! Ted Danson? Som var med i Skål?? Näää, in med Grissom igen!! Love CSI men de var bättre när Grissom var med!

    ReplyDelete
  2. Japp Melinda håller med dig, för det känns som det är det enda han har gjort :)(skål)
    Och jaaa Grissom är den bäste :)

    ReplyDelete