Monday 19 September 2011

En ursäkt till Mamma!

Det här inlägget är tillägnat min kära Mamma, men ni andra är så välkomna att läsa ändå och förstå vilken underbar mor jag har och självklart vilken underbar dotter hon har ;)


Förra veckan så var jag bara tvungen att ringa min mamma :) för jag hade köpt två fläskfiléer och jag ville göra inbakad och jag hade inte receptet så då ringer man MAMMA.

När jag väl fick tag i henne och berättade mitt dilemma så bestämde vi att hon skulle kolla och jag skulle ringa upp igen när jag hade lämnat Marcus i skolan.

Sagt och gjort, jag ringer upp igen och min mamma kan inte hitta receptet..... Så här och nu får jag be om ursäkt för den röra min mamma hade i köket p.g.a mig.... :( mmmm även om jag sitter på andra sidan Atlanten så kan jag! :) för om man som jag känner lilla mammsen så var hon på a mission hon skulle hjälpa sin dotter i nöd.... och det ska lyckas.... nu hittades det inte men vi spåna runt på hur det skulle tillagas och eftersom jag har gjort det tidigare så hade jag ett hum om hur.

Nu till den där ursäkten.... Igår när jag tog fram min receptbok för och kolla receptet för Yorkshire pudding, så där på tredje sidan i boken har jag ju receptet för inbakad fläskfilé..

Så Mamma jag hoppas att det inte tog allt för lång tid att plocka tillbaka allt i skåpen, men gissar på att du
säkert rensade lite när allt ändå var ute.

Kram på dig!

4 comments:

  1. Hittade dig som veckans blogg inne hos Anna.
    Kul att få kika in:)
    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  2. JA,JAG SÄGER BARA VAAAAAAAAAAAD VAR DET JAG SA ATT JAG TRODDE ATT DET FANNS REDAN HOS EN VISS PERSON,1-0 TILL MIG! JA DET VAR LÄTT SVETTIGT ETT TAG I MITT KÖK OCH SOM DU VET OCH SÄGER, DIN MOR GER SIG INTE I FÖRSTA TAGET NACKDEL, FÖRDEL DÖM SJÄLV. MIN KÄRA ÄLSKADE DOTTER JAG GODTAR URSÄKTEN OCH HOPPAS DET BLEV GOTT. HA DET BRA ÄLSKAR DIG

    ReplyDelete