Tuesday 6 September 2011

Helgen!!

Sammanfattning av helgen:
I fredags morse lyckades jag och sträcka en muskel mellan skulder bladen :( hostade samtidigt som jag drog upp axlarna inte skönt alls, så på kvällen satt jag med denna och försökte må lite bättre :)
Det lyckades någorlunda....
Lördag: Tog vi det bara lugnt då jag inte mådde så bra men lite bättre iallafall.
Söndag: Åkte vi först ut till en sjö som heter Pitt Lake, det var fullt där så vi tänkte att vi åker nån annanstans, vi stannade till för att tanka och då upptäcker jag att jag inte har min plånbok i väskan.... lite smått panikslagen så åker vi hemåt (45 min bilfärd), väl hemma igen så visst där ligger min plånbok på köksbordet.
Nu med allt med oss åker vi vidare :) vi åker till en annan park med sjö, fullsmockat med folk men det ser väldans fint ut så vi bestämmer oss för att åka dit nästa dag (måndag) väl hemma igen så känner vi inte för att laga nån mat så det blev söndags middag på puben :)
Måndag: Åker vi upp till parken, pumpar upp båten och ror ut. Hur skönt och fridfullt som helst, vi tillbringade 5 timmar ute på sjön. Strålande solsken och inte ett moln på himmelen.
Var duktig och smörjde in mitt ansikte med spf 4 eftersom jag de senaste gångerna vi har varit ute har sett ut som ett stoppljus i fejjat efteråt :).

Det var min helg!!!
Take care


No comments:

Post a Comment