Tuesday 9 October 2012

Måndag?

Idag känns det som måndag men det är ju tisdag, + i kanten för det.
Marcus mår bättre nu och han går omkring ( med knäskydd som stabiliserar). Lite extra TLC så blir allt bra :)

Förutom vad som hände i Fredags så har det varit en bra helg.
Lördag och söndag gick åt till shopping och förberedelser så igår på Thanksgiving behövde jag inte laga så mycket då det mesta var gjort, mycket skönt.

Vad vi åt återkommer jag till nu ska jag dricka lite kaffe och försöka vakna till.
God Morgon!

5 comments:

  1. Godkväll :-)
    Härligt att det går framåt för Marcus.

    Kram!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Ja och just nu är jag jätte populär, har tvingat upp honom på motionscykeln :D
      Kram

      Delete
  2. Thanksgiving alltså? Jag fick för mig att det var i slutet på November och trodde du var lite snurrig när du skrev "happy thanksgivning" på FB :-) Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha i USA är det i November här i Kanada andra måndagen i Oktober :)
      Kram

      Delete
  3. måndag? oj vad längesen jag läste bloggar känns det som :P

    ReplyDelete