Thursday 25 October 2012

Dags att gå tillbaka till skolbänken kanske???

Det tog inte många sekunder efter att jag tittade igenom sonens matte uppgifter som jag konstaterade:

A: Det var inte igår som jag var 15
B: Jag måste ha varit väääldigt frånvarande under geometri lektionerna.

Jag vill gärna försöka förstå vad det är han gör och ska göra, lite svårt att kolla om det är rätt eller inte annars.
Och visst efter lite "boll plankning" så förstod även jag, men kan  konstatera att han har lite mera hum om det än jag och tur är väl det!


3 comments:

  1. Geometri???!! när vi var 15 var vi mer intresserade av biolog ;-) puss från LorryBettan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha gumman DU var säker intresserad av en biolog :D

      Delete
  2. biologi ska det vara förstås

    ReplyDelete