Tuesday 26 June 2012

....

Om jag nu skulle börja sjunga låtar som: School's Out och No More Mister Nice Guy
så skulle jag just nu kunna förväxlas med Vincent Furnier. 


Bild från google
(Som antagligen mera är känd under namnet Alice Cooper)













Eftersom jag tog ett bad och inte tänkte på att jag hade mascara på när jag doppade ner huvudet under vattnet.
Det får mig att tänka på när jag var på en konsert och såg honom uppträda, jag stod där på ståplats framför scenen och det står en man jämter helt plötsligt lutar han sig fram mot mig och ställer en fråga.
Jag hörde inte vad han sa så han frågade igen:

Ska vi dansa?

Ehhh tror inte det blev mitt svar :)

2 comments:

  1. Haha
    Jag såg Alice för drygt 3 år sedan på
    Sonisphere Festivalen i Stockholm.
    Han är skitcool!

    Kram K

    ReplyDelete