Tuesday 24 January 2012

Typiskt vinterväder

för Vancouver är det i dag så jag håller mig inne så gott det går.

Igår fick jag för mig att baka banan bröd i min bakmaskin det gick åt skogen kan jag tala om, det stod att jag skulle välja white cycle, jag har inte det på min så i all hast så kolla jag i boken för maskinen och där stod det att rapid bake var för white bread så då valde jag det, skulle jag inte gjort kan jag ju säga.
Det var en degklump.

Just nu gör jag ett nytt försök men nu gör jag french bread och även här ska jag använda samma program men det är ju french bread så då borde ju french programmet vara det rätta? ja jag hoppas det iallafall.

En annan sak jag ska göra nu är Creme Fraiche hur den kommer bli/smaka vet jag inte förrens om 48 timmar.


Vill ni veta vad typiskt vinterväder här är?

REGN!

1 comment: