Thursday 7 June 2012

Sweden vs England

Den 15 juni ska Sverige spela mot England.
Kan ju tala om att det inte bara kommer vara en kamp på plan, det kommer även vara en kamp framför tv'n.

När det kommer till sport och det lag jag hejar på då är det inte roligt.
Det är inte roligt om "mitt" lag förlorar och det är inte roligt för de som håller på motståndar laget oavsett vinst eller förlust :)

Min Sverige tröja har försvunnit i en av våra flyttar oxå. Surt!

Men jag kommer inte vara så här stödjande!

Fotbolls VM i Sydafrika 2010

3 comments:

  1. Ha ha jag får väl skicka en Sverige-tröja ;-)! Så himla kul att du är så intresserad. Kan du inte tippa mot mig då? På paf.com så kan vi tävla ;-)
    Kram

    ReplyDelete
  2. Hej, ville lamna en halsning da du ju sa trevligt lamnat en kommentar hos mig! Fotbolls Em hade jag nastan glomt! Och sen ar det ju snart OS - oj det blir mycket sport har med framover. Fotboll ar ju sa kul - iallafall EM, VM och OS, vanliga liga matcher ar jag inte nagon som foljer.
    Har inte last ikapp annu, men hur kom det sig att ni hamnade i Canada? Jobb? Vart bor ni? Fransk eller Engelstalande? Barn? Jobbar du och isafall som vad? Lite kul att veta mer nar man ar nykomling och inte har hunnit lasa in mig annu!
    Ha det bra, kram!

    ReplyDelete
  3. Snyggo. Blir ännu bättre i blågult :-)
    Kram K

    ReplyDelete