Tuesday 19 June 2012

Sommarlov (men ändå inte riktigt ännu) och hårklippning

Jag har länge velat klippa min sons hår men han har typ vägrat :)
För ett tag sen så sa han att jag kunde göra det efter den 18:e (igår) eftersom han hade sin sista dag i skolan då :)
Nu har han kommit på att han ska tillbaka till skolan den 28:e så nu tycker han inte längre att jag kan/ska klippa honom innan dess.
(Han behöver verkligen klippas :) )


Här startar sommarlovet (på riktigt) den 28:e juni det är då som the report cards delas ut. (betygen)
I fredags den 15:e var det last day of semester d.v.s sista termins dagen.

Fram till den 28:e så är det bara exams (tentor) som gäller, eftersom Marcus bara hade 1 exams i science att göra och som han gjorde igår så har hans "sommarlov" redan börjat.


   

3 comments:

  1. Gud så smidigt det lät med skolan! Hoppas. Sonen klipper sig efter den 28 då :-)

    ReplyDelete
  2. Skönt!
    Men det där med klippningen var ju intressant haha
    Efter den 28:e sker det nu då gissar jag? :-)

    Kram K

    ReplyDelete
  3. Tråkigt för de som har mycket att tenta fast ... det skall väl löna sig att läsa :)

    ReplyDelete