Wednesday 30 November 2011

Ingen rumpa

Sonen tog ett kort på mig igår när jag höll på i köket, världens minsta kök btw, och nu när jag tittade på det så är det så uppenbart det jag redan visste men nu är det dokumenterat jag har ingen rumpa plus att jag tycker jag ser ut som ett jävla skelett oxå. Jag vet att jag behöver gå upp i vikt men det är inte det lättaste vill ju inte direkt äta jätte onyttigt bara för att vågen ska visa lite plus.
Anyway här är bilden och om ni har några bra tips så tas de tacksamt emot.

4 comments:

  1. Åh, du har samma problem som jag ser jag! Jag började med LCHF-dieten och sprallade upp ett par kilo :-)

    ReplyDelete
  2. Nej, stor är du ju inte på något vis!
    Men du har ju helt rätt i att man inte ska äta ONYTTIGT för att gå upp i vikt. Försök äta MER mat och mer nyttigt fett. T.ex. olja i/på maten/salladen, advocado, fet fisk osv osv. :-)

    ReplyDelete
  3. Du får köra lite benspark bakåt. Själv har jag JLo rumpa... Tror jag fick den pga fotbollen i ung ålder..

    ReplyDelete