Thursday 10 November 2011

Äntligen Fredag!

Innan ni tänker att jag har blivit helt koko i huvet så kan jag meddela att det har jag inte, iallafall inte mer än vanligt.
Men det är som en fredag idag, både sambo och son är lediga i morgon eftersom det är Remembrance Day och Marcus har Pro-D Day på måndag så han är ledig då . Även sambon är ledig eftersom i morgon skulle varit hans lediga fredag och då får han ledigt på måndag istället. Kanoners eller hur?
Så vad ska göras under denna långhelg då?
Ingen aning, möjligtvis lite julklappshandling började förra helgen och har kommit en bra bit in på sonens önskelista om det fortsätter i den här takten så kommer jag vara klar innan november är slut.
Jag skulle oxå vilja åka ut till nån park och plåta lite men det beror på hur vädret kommer att bli om jag gör det eller inte.

2 comments:

  1. Önskar dig en trevlig fredag och helg!!

    ReplyDelete
  2. Hoppas verkligen det blir väder för att ut och fota lite! Det hade varit jättekul att få se omgivningarna där :-)

    ReplyDelete