Tuesday 1 November 2011

Tävling!!

Sirius Jacket:
"Härlig, varm paddad jacka. Praktiska fickor fram med skön invändig fleece.
Innerficka för mobil eller iPod. Vind- och vattenavvisande med extra
värmande parti över axlarna, som vi kallar Sun System.
Avtagbar huva, silvermetallknappar och 2-vägs YKK-dragkedja.
Mjuka, ribbade muddar håller värmen över handlederna.
Tjusigt innerfoder med text. Snygg och funktionell på samma gång."

Denna underbara snygga jacka (en av dom) kan man vinna hos Suzan och Röhnisch just nu och självklart så hoppas jag innerligen  att jag kommer att vara den lyckliga vinnaren när dragningen görs den 6:e nov.

Vill du oxå tävla? 
Klicka på länken så kommer du till Suzan's blogg där du kan tävla men oxå njuta av underbar läsning.

2 comments:

  1. Lycka till!
    Fast jag hoppas ju att jag vinner! :)

    ReplyDelete
  2. Hej, jag tänkte bara meddela att pga sjuk vovve (som ska opereras imorgon) så har jag skjutit fram utlottningen på Röhnischjackan. En vinnare kommer dras söndagen efter, den 13:e nov.
    Kram Suzan

    ReplyDelete