Saturday 12 November 2011

Godmorgon Lördag!

Japp igår var det 11-11-11 och kl 11:11 am hände inget, 11:11 pm hände inget heller så nu sitter jag här och undrar om det kanske händer nåt idag då?

Lite hände ju igår :) var och handla lite mera julklappar och som jag sa i ett tidigare inlägg så skulle jag antagligen vara klar med det innan november slut men gott folk jag är klar med julklapparna till Marcus nu :) det enda som ska fixas och inhandlas är det som ska hamna i julstrumpan.
Det känns himla skönt att vara klar redan och jag vet med säkerhet att han kommer bli sjukt nöjd med sina julklappar.

Annars är det en väldigt grå morgon här inget regn än så länge men det kommer väl. Blåsigt värre var det igår, så blåsigt att de gick ut med en wind warning, jag behövde inte den varningen för att det blåste det kunde jag inte missa.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen kolla på fotboll på tv'n  friendly mellan England och Spanien.

Take care!

1 comment: