Wednesday 10 August 2011

Böcker

Jag älskar och läsa men oftast så finner jag ingen ro att göra det...
Men nu har jag iallafall hittat den, tror/hoppas jag :)

Började i måndags kväll att läsa Postcard Killers av James Patterson och Liza Marklund.
Jag avslutade den i tisdags kväll, väldigt lättläst och bra bok (tyckte jag)

Så nu när andan har fallit på så ska jag börja med The Troubled Man av Henning Mankell, hoppas att den är lika bra som de andra böckerna om Kurt Wallander.
(Det är första boken om Wallander som jag läser på engelska.)

Så förhoppningsvis så är jag klar med den snart :) för när jag väl har börjat och läsa och om boken är bra förstås så kan jag inte sluta.... Oftast så läser jag ut en bok på 2 kvällar....

Så om ni har några boktips, lämna dem gärna här :)







No comments:

Post a Comment