Monday 15 October 2018

Måndag och

första dagen på mitt sista år som 40-something.  😁
Igår var det min födelsedag, min 49:e, och jag blev firad här hemma av mina kära. 
Fick många grattis hälsningar både här och där.
Mycket uppskattat 😘

Annars så knallade dagen på som vanligt vi skulle ha ätit smörgåstårta men eftersom jag prioterade att sitta i soffan och kolla på film i lördags istället för att fixa den så blev det köpe mat istället. Smörgåstårtan åt vi idag istället. 
Gjorde en kladdkaka till efterrätt som var god men lite misslyckad till utseende, haha. När jag skulle hälla upp smeten i formen så hittade jag inte den som jag ville ha så istället fick jag ta en som var större så resultatet blev en väldigt platt kladdkaka.  God men platt 😊.




Nu är det dags för bingen. 
Tack och godnatt! 

No comments:

Post a Comment