Friday 13 May 2016

Grattis Bror!

I dag fyller min käre storebror år.  ( postar detta svensk tid )

                                   50 år!

En medalj är han värd min käre bror med en syster som mig som hängde och följde efter vart han än gick när vi var små.
Det skiljer 3,5 år mellan oss och idag kan jag tycka synd om honom som hade mig springandes efter honom när han var med sina vänner.
Han hade mig hängande över axeln när han börjat skolan frågandes vad är det för nåt, vad står det där?
Det är tack vare honom som jag lärde mig läsa tidigt.
Han var alltid den lugne av oss 2.
Jag själv hade ju slitit mitt hår med en syster som mig själv.

Men idag den 14:e maj är det din dag brorsan.

Bara din och jag hoppas du har en helt underbar dag och att du blir firad ordentligt för det är du värd.


GRATTIS!!!!

Det största grattis i hela världen till dig.
Älskar dig!


I stort sett vartenda kort jag har så är jag med, så stackarn var aldrig ensam :)







No comments:

Post a Comment