Saturday 2 May 2015

Efterlängtat

Veckan har bara försvunnit känns det som.
Inte bara veckan utan tiden.
Tänk för 1 år sen var jag i Sverige.
Tiden har verkligen bara försvunnit.

Så igår var det äntligen Fredag och solen sken, skönt skönt.
Satt och kolla igenom the flyers, vecko bladen? från mataffärerna och såg att Walmart hade  Majs!!
Jag har verkligen gått och längtat efter majskolv, som jag började äta för typ 2-3 år sen.
Jag avskyr majs men äta från en kolv är helt ok I love it!
Sjukt det där med olika saker som jag aldrig har tyckt om och nu äter.
Det måste ju vara så att även smaklökarna ändras med åren eller??

Anyway så åkte vi och handlade och det var inte bara jag som längtat efter majs för det fanns bara typ 10 kvar.

Men jag fick min majs och gudars vad gott det var :D



Nu ska jag dricka mitt morgon kaffe, andra koppen faktiskt, och titta på Liverpool som spelar just nu.

Ha det!


1 comment:

  1. Lustigt jag gillar majskolvar men inte majs bsra också :)
    Jag hoppas du får en bra start på veckan
    Kram

    ReplyDelete