Monday 20 April 2015

Helgen kom och försvann

Måndag igen.
Helgen var solig och skön.
Spenderade lördagen åt att försöka komma på och hitta födelsedagspresent till min blivande 18-åring.

Sjukt att han, min lilla bebis, fyller 18 på Fredag. Tiden går väldigt fort.

Iaf så köptes det inget på lördagen så vi var tvungna att ge oss ut på söndagen igen.

Vi hitta vad vi ville ha och jag hoppas att mina 4 rullar presentpapper ska räcka, det är ett stort paket :D

Annars var det en lugn helg, kolla på hockey och slappade mest.

Näe nu ska jag ta en kopp kaffe, dagens första,  och sen ut i solskenet på en promenad.

Ha det!

1 comment:

  1. Tiden går så fort.. min lilleman fyllde 17 i mars… vad hände..då jag fortfarande är samma unga jag haha
    Önskar dig en härlig torsdag
    KRAM Sanna

    ReplyDelete