Tuesday 28 May 2013

This is a good medicine, but expensive

sa han på apoteket och fortsatte med vad jag skulle betala....

$106,26 

Och swisch swosch så hade 700 kr försvunnit från mitt konto.


Pengar som jag kommer få tillbaka igen så fort jag har skickat in kvittot till försäkringsbolaget.

Och om en månad så måste jag hämta ut en till, för den räcker bara 1 månad typ.

Jag fick en ny inhalator eller samma som jag har haft och som jag sa inte funkade så då skrev han ut samma men dubbel styrka.

Jag var skeptisk men vet ni jag har sovit hela natten, ok vaknat 1 gång och hostat, men vaknade klockan 5 utsövd!!!!

Så nu hoppas jag att det inte berodde på att det regnade igår och att regnet spolade bort allt jag är allergisk mot ( vilket jag inte har en aning om vad )


1 comment:

  1. Men hjälp så dyrt, fast det är det nog värt om man kan leva normalt :-) Kram

    ReplyDelete