Monday 6 May 2013

Sol, värme och snö

Vilken helg det har varit, rena rama sommarvärme.

I går så åkte vi till Pitt Lake.

På vägen dit lyckades jag få bränna på min höger arm, skitsnyggt att ha bränna på en arm :D

Väl där så tog vi en liten promenad i hettan 27-29 grader, satte oss en stund för att sedan bege oss hemåt.



Vyerna runt omkring här kommer jag nog aldrig att tröttna på, snöklädda bergstoppar.


Om jag tyckte att det var varmt innan så blev det inte bättre för väl hemma straxt efter klockan 3 visade termometern på +31 grader, kan ju säga att igår så tyckte jag att det var helt OK att sitta på balkongen utan direkt solsken.

Idag har jag tänkt att jämna ut min bränna lite och sola vänster sidan :)

Och så lite fler bilder från igår:



               




2 comments:

  1. Men gud!
    Har ni högsommarvärme hos er?
    Glöm inte solskydd!
    :)

    ReplyDelete
  2. Så vacker natur! Det är ju som att titta på vykort! Underbart :)

    ReplyDelete