Monday 19 November 2012

Då kan det ju bli vad som helst.

Det "sa" min bror angående vad jag skulle ha till middag.
Och han har så rätt min storebror :) , just den dagen valde jag mellan att göra bolognese eller taco's.
Eftersom jag är veligheten själv ( våg som jag är ) så blev det: taco bolognese, en mix av båda, gott blev det iallafall.

Just det där att det kan bli vad som helst är mer vanligt än ovanligt för mig.
T.ex härom dagen så bestämde jag att vi skulle äta Steak and Chips, åt vi det? näe.... vi åt pork springrolls och sesame orange chicken. 

Idag så har jag tänkt att det ska bli Steak and Chips om det blir det det återstår att se. ( Skulle ha haft det igår men det blev kebab och pizza ist.)


5 comments:

  1. Och här blev det rester. Jag som avskyr rester. Både ordet och maten (oavsett vad det är)

    kram

    ReplyDelete
  2. haha man vet aldrig vad det bjuds på ;)

    ReplyDelete
  3. Haha, men vad spännande att ha dig som kock! ;-) Kram

    ReplyDelete
  4. Tacos bolognese??? Haha!
    Det lät ju...eh...intressant! :-D

    Kram M

    ReplyDelete