Thursday 15 October 2015

Ett år äldre

På pappret iallafall.
Kan ju inte direkt säga att det känns någon skillnad.
Hade en jättebra och mysig dag igår.
Stort tack till alla som hörde av sig genom SMS, FB, Meddelanden och telefonsamtal.

På eftermiddagen så grejade jag med tårtan, japp jag gjorde den själv eftersom jag tycker det är skoj.
Senare på kvällen så plockade vi upp lite mat, indisk mat, från Tasty Indian Bistro .
Vi åt:
Tasty Cheese Poppers
Malai Chicken Tikka
Chicken Vindaloo
Naan bröd och ris

Jag beställde allt medium starkt men Vindaloo'n var stark även som medium,  supergott alltihop.
1 förrätt och 2 huvudrätter till 3 personer räckte och blev över.

Senare åt vi min hemmagjorda tårta.
Simpel sockerkaka med färska mixade jordgubbar mellan och marshmallows fondant på.

Inget speciellt men den var helt ok i smak.



1 comment:

  1. Såg ju helt underbar ut tårtan :) och som sagt Grattis igen i efterskott finaste !!!
    Hoppas du fick en massa bra saker du önskat dig
    Stor Kram till dig
    Sanna

    ReplyDelete