Saturday 27 April 2013

Goeie môre dames en here! *

Lördag morgon!
Halv åtta och jag har varit uppe i 2 timmar redan.
Har kollat upp vilken buss och vilket tåg jag ska ta senare eftersom jag ska åka in till Vancouver.

Lite små nervös för det faktiskt, jag har gjort det förut men idag ska jag göra det själv.
Och alltid när vi åker nånstans så brukar jag inte lägga på minnet vad vi gör jag brukar mest kolla hur det är runtomkring :D

Synd bara att vädret inte är det bästa för Vancouver är en underbar stad med stränder och fina parker.

Förhoppningsvis så spöregnar det inte.

Nu lite mera kaffe!

See ya!

* Rubriken är på Afrikaans och betyder Godmorgon mina damer och herrar.

1 comment:

  1. Spännande ändå! Vad ska du göra där? Några tider att passa? Annars kan det ju vara rätt kul att åka liiiite fel så man får se sånt man inte tänkt sig... Åh bilder, jag vill se bilder!!

    ReplyDelete