Monday 5 December 2011

Helgen som varit (i bilder)

På väg hem från lunch
Efter lunchen så gick jag ut med den här krabaten

Chip
Och på vägen in igen så kollade jag posten medans Chip skäller på sig själv i speglarna i Lobbyn.


Efter att jag hämtade upp hjärtat så behövde bilen lite bensin och det här ger mig barndoms minnen, ja skylten alltså :)


Sen blev det att handla lite

Väl hemma igen så var det bara att sätta igång med maten

Fylld Tacopaprika



När de stod i ugnen så passa jag på att göra Monstermalla's nutellacookies

Fredagskvällen avslutades med denna, ja inte bara den då,  då jag tyckte jag att jag förtjänade det.    




Lördagen åkte vi iväg straxt före nio på morgonen för att shoppa kläder till hjärtat och när vi var på detta ställe vid halv sju tiden på kvällen så var jag en aning trött. Lång dag....
"systembolag"

På söndagen då hitta vi vad vi ville ha till hjärtat, ja exakt inget under våran typ 9 timmar långa shoppingtur....
Så för att fira det då blev det fyrkantig hamburgare från Wendy's


4 comments:

  1. HEJ MITT HJÄRTA? JA DET ÄR RIKTIGT ANTINGEN GÖR MAN ALLTING ELLER INGENTING. JAG HAR JU NÅGRA FAVORITER BLAND DINA FOTON VILKA FÅR DU GISSA, HA,HA. HA DET BRA GUMMAN VI HÖRS KRAMISAR

    ReplyDelete
  2. hoppas du gillade nutellacookisarna :)

    ReplyDelete
  3. Jaa mamma det måste ju vara paprikan, hunden och den alltid öppna affären du gilla, eller?? är jag helt ute och cyklar? :)
    Kram

    ReplyDelete
  4. NÄ DU HAR EN POÄNG OCH DET ÄR ATT CYKELN ÄR VÄÄÄLDIGT BRA ATT HA MED SIG NÄR MAN SKALL HEM FRÅN AFFÄREN!!!!!!!!!! KRAM

    ReplyDelete