Sunday 1 February 2009

Helgen

Mmmmm i fredags var jag på Denel, kollade runt på vad som kan bli min arbetsplats :).
Har inte bestämt mig ännu, det är lite saker jag måste veta innan jag bestämmer mig....
Men vi får se....
Hade iallafall sjuk träningsvärk i benet/vaden när jag vaknade upp på lördag morgon :p.
Kanske ganska förstårligt eftersom jag knallade runt utan kryckor hela fredagen.... efter jag hade varit på Denel åkte vi till Lakesides fleamarket knalla runt där i 1.5 timme, åkte sen till "våran " fleamarket gick där en stund kollade på telefoner bl.a , efter det blev det lite matshopping på hypermarket at the mall.... Så jaa det kändes :) men ingen värk i knäet och det är jag glad för.
Lördag blev en shopping dag :) En ny mobil och ABBA Singstar införskaffades :)
Söndag var ganska lugn :) handla det som behövdes till maten, lagade flygande Jacob, käka och kollade på SA Idol :) avslutade kvällen med att kolla på Liverpool-Chelsea :) Liverpool vann det mötet så jag somnade glad och belåten :)
Mmmm det var min helg :)

Mamma förlåt, ringer i dag :)

2 comments:

  1. HEJ!DET ÄR LUGNT JAG VET ATT DU RINGER NÄR DU KAN. JA DET FÖRSTÅR JAG ATT DU HADE ONT, MEN DU MAN BEHÖVER INTE GÖRA ALLT PÅ EN DAG. JA JAG FÖRSTÅR ATT DU HAR EN DEL ATT FUNDERA PÅ, NI KANSKE BEHÖVER EN HUSHÅLLERSKA HA,HA. KUL ATT DU GJORDE FLYGANDE JACOB DÅ SKRÄMDE JAG ER INTE HELT MED DEN. KRAM.

    ReplyDelete
  2. Ha ha, japp mamma det kan kanske behovas :)
    kraam

    ReplyDelete