Saturday 3 February 2018

Dagens planer eller icke planer

I dag är det 1 år sen mitt knäskål hoppa ur led ---> Lite mindre svullet idag

I år har vi ingen snö, regn har vi så vattenplaning ska jag se upp med när jag är ute och går.

Näe mina planer är att inte gå ut idag, eller åtminstone inte innan Melodifestivalen.

Ja för den ska jag se, äta chips och dricka läsk, även om det är klockan 11 på fm är det tradition så är det 😁
Man ska hålla på traditioner eller hur?

Jag hade en snabb glutt på deltagare listan i mellon och i år är det ingen som sticker ut som jag tror ska vara kanoners, det är vissa namn som sticker ut, ett rättare sagt som jag på nåt sätt ser fram mot att se....


Så det är mina icke planer för dagens förmiddag.

Ha det bäst!

2 comments:

  1. Vad tyckte du?
    Livet på en pinne hade ju skönt gung 😁
    Ta det lugnt i regnet, inga hoppande knäskålar mer!
    Kram 🙂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha jo den var underhållande minst sagt😂. Sambons favorit. Annars så var det ingen direkt som stack ut utan en del var lite småbra och en del en aning sämre. Japp tog det lugnt i regnet.
      Kram

      Delete