Monday 6 February 2017

Tråkigt

Jag är en expert och då menar jag EXPERT på att göra ingenting och vara helt ok med det.

Men fasiken vad tråkigt det är att inte göra nåt....

Jag kan ju röra mig runt men det är ju inte helt problemfritt, det är ju inte helt lätt att hanka sig fram. Så då självklart blir jag sugen på att gå ut när jag tittar ut på all snö men jag hade med all säkerhet stannat inne i vanliga fall.

Det är samma sak när jag är sjuk, min träningslust är som störst då 😁

Idag hade jag iaf en live lektion i fotografi att se fram emot men när det väl var dags så fick jag bara upp att fel uppstått och att jag skulle ladda om sidan.

Jo jag laddade om den mååånga gånger och också skrivit ett par meddelanden hit och dit... 😒Hoppas verkligen att det kommer att funka som det ska på Onsdag då lektion nr 2 är.


Nähä nu ska jag fortsätta och göra ingenting

Ha det bäst!

No comments:

Post a Comment